Fotbalistii la sala de sport

Intr-o dupa amiaza de vara m-am hotarat sa dau o fuga catre sala de sport din apropiere. Am mai aruncat eu din cand in cand cate o privire pe furis pe geamul casei mele catre sala de sport si mi-a placut cand vedeam cate un fotbalist cum alearga pe teren si se agita pentru a intra in posesia balonului. Am intrat si eu in sala cu ajutorul unui amic care contribuise la inchirierea salii in acel moment si am admirat jocul lor timp de o ora.

Eram imbracati cu sorturi si tricouri ca niste adevarati fotbalisti care apar la meciuri la televizor si aveau o forta la alergat si sutat impresionanta. Glasul lor facea toata sala sa rasune si iti ofereau o energie incredibila chiar si asa vazandu-i jucand din culise. A fost o experienta remarcabila sa le admiri forta si vigoarea, sa vezi cum se agita pentru minge, cum dau pase precise si goluri de senzatie. Joaca la fel de bine ca niste profesionisti si au o buna capacitate de a juca. Au un spirit de echipa de invidiat, parca isi citesc unul altuia intentiile, sunt mereu acolo pentru a bloca un adversar sau pentru a primi pasa care le este destinata sau pentru a suta golul care le poate aduce echipa in avantaj. Se pliaja fiecare dupa intentiile coechipierilor si sunt o forta care este gata sa distruga actiunile echipei adverse. Mi-a placut fiecare miscare, fiecare tentativa de atac si de contraatac si fiecare clipa pe care am petrecut-o in sala mi-a oferit o energie deosebita care m-a facut de debordez de fericire si sa simt adrenalina curgandu-mi prin vene.

Mi-ar fi placut mie sa contribui cu cateva pase dar am decis ca nu este bine sa te bagi in jocul baietilor cand esti doar o domnisoara pentru ca joaca agresiv si nu le poti contracara atacurile puternice si nici nu ai nici o sansa sa le egalezi puterea si dinamismul. A fost cu adevarat impresionant, sunt 2 echipe puternice care se pot dezvolta si deveni jucatori pentru o echipa de valoare.