Cele mai ciudate aspecte ale culturii japoneze a sexului

Propaganda sexului. Desi industria sexului in Japonia este pe un trend ascendent, media japoneza are o problema cu turistii chinezi care cauta sa isi satisfaca placerile in vacanta. In 2013, mass-media a atras atentia asupra chinezilor care invadau sex shop-urile in cautare de stimulente ale placerii sexuale. Se ajunsese ca barbatii din mediile business ca vina in Japonia sa manance sushi de pe corpurile nude ale femeilor japoneze, aducand laptopuri si cerandu-le sa puna in scena diverse elemente sexuale din filmulete. Chinezii s-au aparat imediat si au spus ca nimic din toate acestea nu este adevarat. Tabloidele urmareau doar discreditarea si discriminarea, asa ca nimeni din oficialii chinezi nu a luat atitudine. Cu toate astea, in ambele tari industria sexuala a fost exploatata pentru a trezi resentimentele nationaliste. In 2010, o orgie petrecuta in Zhuhai si care a implicat participarea a 400 de oameni de afaceri japonezi s-a lasat cu arestari si blamare din partea publicului. Incidentul s-a intamplat cand se aniversa invazia Japoniei de catre China de Nord Est in 1931, asa ca impactul emotional a fost si mai mare. Zhuhai tolerase anterior aceste comportamente sexuale deviante pentru a putea sa isi imbunatateasca economia locala, afisand o atitudine de tip un ochi deschis, unul inchis. Indiderent ce credeti despre etica industriei sexului, exista un pic de ipocrizie de ambele parti, sexul fiind un instrument bun de a atrage rapid nationalismul si xenofobia in cazul aparatiei unui confict politic.